onsdag 8 september 2010

Kärlek

Kärlek kan vara en lillmatte som hela tiden vill pussa på mig, eller när hennes kompisar kommer och vill pussas. Det är bara så underbart. Men bäst är nog ändå min kära boll och vi är ute och tränar.

  Sen måste jag berätta, jag har haft hundvakt ett par dagar. Det var riktigt bra. Jag fick träffa massor av nytt folk i Åby och alla tycker att jag är så söt. Husse är ju bortrest så matte vill inte att jag ska vara ensam så länge. Idag så är matte ledig, då ska vi gå runt "Strömmen " i Norrköping med en arbetskamrat till henne och hennes hund. Det kommer nog gå bra, han vet inte om att han är en "han" längre. Hehe.....Det finns mycket ankor där i "Strömmen" , det betyder stramt koppel.....attans va synd...man kunde ju få bada med dom.Hoppas matte tar med kameran , jag kanske får fatt i en anka.
Ja om inget annat så får jag kanske smaka en bit våffla med sylt och grädde.

1 kommentar:

Rochamgo's sa...

Så mycket kärlek syns verkligen att hon trivs lillskruttan