torsdag 9 september 2010

En dag runt Strömmen !

Idag åkte matte och jag till stan och träffade Stina och Lukas. Han ville leka, men jag ville väl sådär. Det fanns ju hur många hundar runt strömmen som helst. Jag drog massor så jag var ganska törstig när vi stannade och tog en paus. Fick en macka och vatten( undrar vart våfflan tog vägen?) Inga ankor kom jag åt heller.
Här är Lukas

Nosa lite grann......

Sitta fint ihop på bild.
Men det var ungefär hur långt jag kunde sträcka mig. 
Senare på dan när vi var ute så satt jag fint  när vi fick möte och den andra hundägaren trodde knappt det var sant. Men jag kan minsann. 
Nej nu ska jag ut och ge järnet med lillmatte och lillhusse och imorgon kommer husse hem.

1 kommentar:

Rochamgo's sa...

ser ut som om ni haft det jättemysigt, vilken stilig kille du haft sällskap av. Ni ser verkligen ursöta på bilden.