torsdag 30 september 2010

Baka kaka!

Inget är som ljudet av elvisp mot plastskål. "yes!!" , då vet man att det kan vara härligt med goa kletiga vispar och en kletig och smetig skål att få slicka av. Igår var en sån dag. Lillmatte hade kompis med sig hem och de styrde massor och jag fick va med. Mums va gott det var, och sen får man ju smaka kaka efteråt.



Idag ligger jag på soffan , tar det lugnt och gör ingenting mer än att glo på småfåglarna som pickar lite på fönsterbläcket och se matte pyssla lite. Bara ha det gott.
Nä, jag vet att jag inte skulle ligga i finsoffan. Men den regeln bröt husse i helgen.  Men matte bryr sig inte , jag är ju så "puttenutti" som hon säger.



1 kommentar:

Rochamgo's sa...

Oh vilka fina bilder på henne, lilla gottegrisen.....Ser väldigt mysigt ut i soffan. Puss på dig Bianca och pussar och kramar till familjen