fredag 22 april 2011

En underbar dag i mitt liv.

Tänk det märks inte av så mycket på mitt sätt att vara att jag är sydd med 15 stygn. Jag far runt som jag brukar. Som imorse lyckade jag putta upp dörren till lillhusses  rum , väcka honom och bli kliad......
 ....samtidigt kan man titta ut och se att det blir en fin dag.
På eftermiddan säger husse nåt om skog och korv....de håller på att fixa med grejer. Det är nåt på gång.
Vi kommer till en sjö...det luktar "BADA"....nähä...det fick jag inte.......
Husse tänder en grill......jag känner lukten.....
 av korv....
Jag blir otålig så jag får ett par kalla direkt...


Jag äter nog 5 korvar, utan bröd för det e bäst, jag till och med lyckas ta en bit av mattes korv när hon titta bort....hihi....
Sen får jag va med på filten....
...men korven e slut, jag får inte bada....nu vill jag hem.





1 kommentar:

Unknown sa...

Underbara lilla Bianca, är så glad att du har fått ett underbart hem. Älskar verkligen dina kommentarer till bilderna. Stor PÅSK PUSS på nosen