måndag 1 november 2010

Jag och min pojkvän !

Jag har varit bortrest en vecka och träffat min pojkvän. Jag har känt 
honom sen jag var en liten telning och lekte ihop. Det har vi gjort nu
med men på ett mera vuxet sätt. Och har vi tur så blir det små telningar
med våra drag .Så strax innan jul måste jag åka tillbaka till Kenneln jag
kommer ifrån och få mina eventuella valpar.
Men nu är jag äntligen hemma igen och matte har varit iväg med husse och fyllt 
på mitt "gotteförråd", grisöron, kycklingskivor med baconsmak,leversnittar och 
en god tuggring, och sen för min fina andedräkt. 
Jag har fått fika med matte och husse, varit i centrum. Matte har pussat massor på
mig.

3 kommentarer:

Rochamgo's sa...

Vad fint du skriver. Blir så glad varje gång jag kommer in här. Puss på dig

Toystaff sa...

Vad glad jag blir att jag hittat din blog. Jag är farmor åt dina blivande barns pappa, Zerak.
Ser med spänning fram mot att följa denna blog och dina berättelser.

Farmor Anne-Lie

Linapyssel sa...

Wohoo vilken snygging....skulle kunna sätta en spänn eller mer på att era små bir underbart söta med den genpoolen! Hoppas du mår bra...måste ge dig en kompliman att du klär i baskrar!!
kram Lina