tisdag 22 mars 2011

Hallååååååååå!

Hallå alla !
Nu har det hänt igen ! Klorna blev klippta. Men det gick bra och fort. Vi var på "Grizzly" matte och jag häromdan. Det är ju en fördel att få vara med , det köps lite extra om man nosar till sig nåt gott. Och det gjorde jag förstås. Märgben med god fyllning. Kalasgott!!




Men det är ju inte bara godsaker, här försöker man också träna bort magen efter mina telningar. Lyckas ganska bra eller hur?

Jag ska snart kastreras, nu vet jag inte riktigt vad det är. Men man kan bli mullig, lat och så blir det inga mer bäbisar. Så då vill det till att man vänjer sig redan nu vid bra kondition. 
Det var allt från mig för denna gången!




1 kommentar:

Unknown sa...

Underbara bilder samt helt otroliga texter, blir alltid lika glad av att se vad som skrivs Puss från gamla mamma